10 Kasım 2018 Cumartesi

TÜYAP'taki En Güzel Günüm!

   Kiminiz kitap okumaktan hoşlanır, kiminiz nefret eder. Ben ise kitap okumaya neredeyse aşık olanlardanım. Bu nedenle dolup taşan kocamaaan bir kitaplığım var. Bugün annem ile TÜYAP'a gittik. Hem test kitapları alacaktım, hem de okuma kitapları. Ama benim oraya gitmemdeki en büyük nedenlerden birisi de ağabey yerine koyduğum ve çok sevdiğim bir yazar olan Barış Ugar'dı. Büyük ihtimalle şu an sen de bu yazıyı okuyorsun. Birazdan anlatacaklarım ile sen de beni gibi gülümseyeceksin.♥️♥️♥️
  
 Neredeyse iki veya iki buçuk saat kadar TÜYAP'ta annem ile dolandık.O sırada da Barış ağabeye mesaj atıyordum sürekli. O bana salon olarak ikide olacağını söylediğinde ben de yanlış anlayıp saat ikide geleceğini sandığım için uzunca bir süre boş boş dolandık aslında.. Sonra tekrar mesaj attığımda doğrusunu öğrendim ve on ikinci salondan ikinci salona resmen uçarak geldim diyebilirim. Barış ağabeyi neredeyse iki senedir tanıyorum. Gerçekten de çok başarılı ve samimi bir insan. Geçen sene fuarda birkaç sorundan dolayı geç kalmıştı. Ben de fuardan ayrılmak zorunda kalmıştım, onunla görüşememiştim. Oldukça da üzülmüştüm. Herneyse işte salona girip yayınevini bulduktan sonra Barış ağabeyi gördüm. Tabii, ellerim bir titriyor. Hayatımda hiç bu kadar heyecan yapmamıştım doğrusu. Şimdi benim için oldukça komik kısıma geliyorum. Hangi insan, tanışmak için can attığı yazarın kolunu dürterek kendini belli eder? Doğru bildiniz, ben.♥️
 
  Barış ağabeye "Ben kimiiim?" Diye sorduğumda hiç beklemeden benim Zeynep olduğumu bildi. Gerçekten bu çok güzel bir şeydi. Barış ağabeye bir sarılmışım ama bir sarılmışım. Zaten incecik, bir de ben sıkıca sarıldım o kadar. İyi ki kemiklerin kırılmadı yahû. Biz konuşmaya başladıktan bir beş dakika sonra falan sanırım ellerimin titremesi anca geçti. Ve bilin be ne yaptım? Heyecanımdan o kadar saçmaladım ki. Düşündüm de gerçekten boş yapmışım... Ama ne yapayım? Konuşmamızın her iki saniyesinde boynuna atlıyordum Barış ağabeyin. Doğrusunu söylemek gerekirse, değeri bilinmesi gereken yazarlardan birisi de Barış ağabey. Gerçekten çok samimi bir insan. Kitabı olan Sadece 5 Saniyeyi okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Kurgusu gerçekten de mükemmel!♥️
 
 Tabii bir sürü fotoğraf çekmeyi de unutmadım. Bir sonraki TÜYAP'a kadar onlarla idare etmeliyiim. Böyle, sevgi dolu olmayı sakın bırakma olur muuu? Seninle tanıştığım için çok şanslıyım! Büyük destekçin olduğumu unutma olur mu? İyi ki varsın, seni seviyorum! Hah, unutmadan söyleyeyim. Yeni kitabının da mükemmel olacağına çok eminim. 
♥️♥️



   ♥️♥️ İyi kalbini kirletmelerine sakın izin verme. Diş teli kardeşliğii!! :)))

Hiç yorum yok: