24 Kasım 2018 Cumartesi

Melekler Günü!

    Bugün 24 Kasım. Sizler için Öğretmenler, benim için melekler günü. Çünkü, bana göre tüm öğretmenler birer melektir... Erkek veya kadın olmaları fark etmez. Öncelikle başöğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün, daha sonra Seray öğretmenimin, Duygu öğretmenimin, Pelin öğretmenimin, Gülseren öğretmenimin, Barış öğretmenimin, Çiğdem öğretmenimin, Nazan ve Nazmiye öğretmenimin, Zeynelabidin öğretmenimin, Gizem öğretmenimin, Fatma öğretmenimin, Çimengül öğretmenimin, Gülçehre öğretmenimin, Gamze öğretmenimin, Rukiye öğretmenimin, teyzemin, Esra ve Merve öğretmenimin, Öğretmenler Günü’nü buradan da kutluyorum. Gözlerinizin içindeki ışıltıyı asla kaybetmeyin, olur mu? Her insanın hayatta şanslı olduğu bazı konular vardır. Benim en büyük şansım da, sizin gibi öğretmenlere denk gelmiş olmam..
 

 Ağladığımda, güldüğümde, suratımı astığımda, kahkaha attığımda hemen yanıbaşımda beliren güzel öğretmenlerim... Bizim için harcadığınız emekler için, beni sevdiğiniz için, bana değer verdiğiniz için, yanımda olduğunuz için, güçlü olmama yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Size verilecek hiçbir hediye, emeklerinizin değerinde olamayacaktır. Bu Öğretmenler Günü’nde size en büyük hediyem; kalbimdeki birikmiş kocamaan sevgidir.
     Elimi asla bırakmayın olur mu...? Sizleri çokça seviyorum... İyi ki varsınız! Hep var olun... Öğretmenler Günü’nüz kutlu olsun.. Kalbi güzel, kendi güzel, gülüşü güzel, mükemmel öğretmenlerim!

Hiç yorum yok: